Ved #iskTRI går vi meget op i, at der skal være plads til alle størrelser, aldre og formål.

SVØMNING: 
Ved svømmetræningen i bassin:
Der inddeles i tre niveauer:
- Bane 1:   
Teknikbane, hvor træneren skarpt våger over atleterne.
 
- Bane 2-3:    
For dem som er blevet mere selvkørende på teknikken
og nu er klar til intensitet og lidt længere distance. 
Her kan man svømme min. 300 m. uden pause.
 
- Bane 4-5:   
Til vores atleter, som er de bedste svømmere. De har selv større forståelse for teknik
og kan selv arbejde med dette.                
Her svømmes de længste programmer og med højest intensitet.

- Bane 6:
På denne bane er der fri svømning - uden fastsat program.  
 
Ved svømmetræningen i åbent vand:
Her vil der være stor fokus for alle på det tekniske i åbentvands svømning.
Dvs. orientering, strøm/bølge forhold, svømning i felt samt drejninger ved bøjer. 
Der vil her normalt svømme efter terræn punkter, hvor de hurtigste samler op.
På den måde sikre vi os sikkerhed og fælles oplevelser.

CYKLING:
Ved cykel/løb skiftetræningen:
Der vil trænes på mindre ruter/runder ved angivet intensitet og tid. 
På den måde får vi skiftene imellem cykel og løb samtidigt, men det er forskelligt, hvor langt deltagerne når på henholdsvis cykling og løb. 

LØB: 
Ved løbetræning:
Trænes der primært teknik, disponering samt højere intensiteter.
Primært på ud/hjem ruter eller løbebane.
2-3 gange årligt testes medlemmerne ved en 12-min. max test, hvoraf de får data til sæsonens individuelle intervaller.
På den måde sikre vi os, at alle deltagere stimuleres og udvikler sig bedst muligt. 
 
 
Se #iskTRIs sæsonplan her:/cms/Clubisktri/ClubImages/%23iskTRI 2016-2017.pdf